دکتر فتحی پور: برای برندسازی نیازی به تبلیغات نیست/ تاکید برخدمت رسانی مضاعف در ایام نوروز

تاریخ انتشار:
۲۶ بهمن ۱۴۰۱
IMG_4507

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان بر خدمت رسانی مضاعف شرکتهای متبوعش در ایام پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان، دکتر ارسلان فتحی پور در جلسه صبح امروز شورای مدیران ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت عید مبعث و تقدیر از مدیران شرکت به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و تجدید بیعت با آرمانهای امام(ره) گفت: همه مسولین در هر لباسی که هستند باید برای جلب رضایت بیشتر مردم گام بردارند و تلاش کنند.

وی خطاب به مدیران عامل شرکتهای ریلی و جاده ای گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان، گفت: با توجه به اینکه در پیک زمانی سیر قرار داریم لازم است که برخدمات رسانی بیشتر به مردم و رضایتمندی آنها دقت و توجه شود.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان با تاکید بر لزوم رأفت اسلامی در برخورد با مسافرین نوروزی تاکید کرد: برای برند سازی و جلب مسافر نیازی به هزینه برای تبلیغات نیست و خدمات رسانی مطلوب به تنهایی می تواند تبلیغ بهتری باشد.

دکتر فتحی پور از مدیران عامل شرکتهای مهتاب سیر جم و نورالرضا به منظور خدمات رسانی مناسب در زمستان سخت۱۴۰۱ تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به بند ۱۶ سیاستهای کلی اصل ۴۴ و وضعیت اقتصادی گفت: به منظور اجرای صحیح سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ، صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی کشور و حذف هزینه‌های زاید تا حد ممکن از اهدای هدایای تبلیغاتی خودداری شود./

انتهای پیام 

مطالب مرتبط

1139707b-92a0-4c07-a18a-a542065d3edc

حضور برجسته هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان در ششمین نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل و لجستیک

_MG_1604

برگزاری نخستین جلسه شورای مدیران ستادی هلدینگ توسعه ترابر با تأکید بر تحول و هم‌افزایی

شورای مدیران

در جلسه شورای مدیران مطرح شد: برنامه جهش به سمت لجستیک هوشمند و توسعه پرتفوی شرکتهای تابعه

11zon_cropped

دکتر میربلوکی سرپرست شرکت فارسیسان آسیا شد

تیتان کاور copy

تقدیر از کارکنان شرکت تیتان مارین کیش برای فعالیت در زمان جنگ تحمیلی/نسخه نویسی برای وصول مطالبات