تندیس زرین دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت نورالرضا رسید

تاریخ انتشار:
۲۵ مهر ۱۴۰۲
WhatsApp-Image-2023-10-16-at-15.14.362-1

تندیس دهمین اجلاس سراسری “رضایتمندی مشتری ” ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان، در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM از شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا با اهدای تندیس زرین تقدیر شد.

شایان ذکر است با توجه به عملکرد قطارهای پنج ستاره نور در پیک نوروزی ۲سال گذشته و سایر اقدامات توسعه ای از منظر کیفیت ، حائز شرایط دریافت تندیس زرین مشتری مداری (CRM) شد.

این مراسم روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا‌ و سیما با حضور مسوولین وزارت صمت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارآفرینان نمونه برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با محوریت شناخت و بررسی چالش های کسب و کار و بررسی شاخص های ۱۷ گانه ، که مهمترین آن مشتری مداری است برگزار می شود.

مطالب مرتبط

7D7A4379

گزارش عملکرد شش‌ماهه هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان / عبور از بودجه و تمرکز بر اصلاح ساختار مالی و ارزش‌افزایی دارایی‌ها

7D7A4316

حمایت مدیرعامل گروه مالی سپه از افزایش سرمایه شرکت‌های تابعه

5

مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان برگزار شد

پروژه_ی جدید

انتصاب سرپرست جدید شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خط صبا

1139707b-92a0-4c07-a18a-a542065d3edc

حضور برجسته هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان در ششمین نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل و لجستیک