فروش انواع  اقلام اداری مستعمل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان

گروه سرمایه گذری توسعه ترابر ایرانیان

نوع انتشار:

فراخوان

کد فراخوان:

0

نوع فراخوان:

مزایده

وضعیت:

غیرفعال

نوع برگزاری:

یک مرحله ای

مهلت تحویل اسناد:

فروش انواع  اقلام اداری مستعمل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان

برگه شرایط مزایده

1- نام فروشنده: گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان

2-آدرس جهت بازدید و دریافت اسناد: تهران، کیلومتر 9 اتوبان تهران- قم، روبروی مجتمع خدماتی فانوس (زیر گذر جلالیه، 500 متر بسمت تهران، شرکت حمل و نقل بین المللی خط صبا)

3-موضوع: فروش انواع  اقلام اداری مستعمل برابر جدول پیوستی

4- تاریخ مزایده: از تاریخ 1401/07/23 لغایت 1401/07/30

5- شرکت کنندگان باید تا تاریخ 1401/07/30 نسبت به خرید اسناد اقدام و پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1401/07/30 در پاکت لاک و مهر شده به صندوق حراست گروه واقع در: تهران، شهرک غرب،بلوار شهید دادمان، تقاطع هرمزان، ساختمان طوبی، طبقه 16، واحد 161 آقای حسینی تحویل نمایند. (تلفن هماهنگی 96667195-96667255 داخلی 231 و 250)

6- پاکت های پیشنهاد قیمت تا حداکثریک هفته بعد از پایان زمان مزایده بازگشائی می گردد.

7- به پیشنهادات فاقد مهر و امضاء (اشخاص حقوقی) و اثر انگشت و امضاء (اشخاص حقیقی) خط خورده، مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

8- شرکت در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می‎باشد.

9- در صورت نقص مدارک شرکت می تواند پیشنهاد ناقص را مردود اعلام نماید.

10- هر شرکت کننده بابت شرکت در مزایده مبلغ 40/000/000 ریال بعنوان سپرده شرکت در مزایده بصورت چک تضمین شده بانکی، ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی به شماره حساب 10320228983و شماره شبا IR680150000002200800145309 بانک سپه   

شعبه شهید قاسم سلیمانی کد 2200 به نام توسعه ترابر ایرانیان واریز نماید.

11- سه پاکت به نام های پاکت ( الف)، (ب) ، (ج) تحویل شرکت کنندگان خواهد شد که شرکت کننده باید در پاکت (الف) اسناد سپرده شرکت در مزایده، در پاکت( ب) شرایط عمومی و خصوصی اشخاص حقوقی ( شامل اساسنامه، گواهی ثبت مالیات، گواهی امضا صاحبان امضا، پروانه کسب و..) را مهر و موم شده در پاکت قرار داده و در صندوق بیاندازد. همچنین اشخاص حقوقی می بایستی فرم ثبت نام متقاضی حقوقی که در محل فروش اسناد موجود می باشد را تهیه کرده و پس از تکمیل به همراه سایر اسناد حقوقی در پاکت (ب) قرارداده و مهروموم شده در داخل صندوق قرار دهند. اشخصاص حقیقی که این شرایط را ندارند، بایستی پاکت خالی را در صندوق قراردهند. در پاکت( ج) برگه های پیشنهاد قیمت را قرار داده و مهر و موم شده در صندوق مزایده بیاندازند.

12- برنده مزایده موظف است حداکثر به فاصله 10 روز پس از برنده شدن نسبت به واریز کلیه وجوه و تحویل گرفتن اقلام اقدام نماید.

13- درصورت مغایرت حروف و عدد در قسمت مبلغ پیشنهادی، مبلغ حروفی مورد قبول می باشد.

14- متقاضیان اقرار می نمایند، با رویت کامل اقلام مستعمل در محل شرکت و مطالعه کلیه اسناد خریداری شده نسبت به شرایط حاکم بر معامله، مطلع گردیده و از کم و کیف موضوع معامله آگاه می باشند و چنانچه ایرادی در مراحل حرکت و کارکرد اقلام بوجود آید، این شرکت هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

15- هزینه کارشناسی و چاپ آگهی مزایده به تناسب از برنده مزایده اخذ می گردد.

16- از برنده مزایده علاوه بر مبلغ پیشنهادی، 9 درصد بعنوان مالیات بر ارزش افزوده اخذ می گردد.

17- اسناد شرکت در مزایده و یا مبلغ سپرده متعاقبا پس از بازگشایی پاکات در صورت برنده نشدن مسترد می گردد.

18- شرکت کنندگان می بایست اصل چک بانکی، ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی ( بعنوان سپرده شرکت در مزایده) را در داخل پاکت (الف) قرارداده و پس از مهر و موم به صندوق مزایده انداخته و رسید دریافت نمایند.

19- متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از طریق تلفن  4001748 – 0938 آقای مهاجر اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

20- نحوه تعیین برنده مزایده به شرح ذیل می باشد:

(الف): اولویت فروش به صورت کلی می باشد؛ به این مفهوم که هر کدام از شرکت کنندگان کل اقلام موجود در لیست را یکجا قیمت دهند و با در نظر گرفتن سایر شرایط مشروحه بعنوان برنده مزایده معرفی می گردند.

(ب): در صورتی که هیچ کدام از شرکت کنندگان قیمت پیشنهادی جهت کل لیست اقلام اعلام نکنند، ملاک تعیین برنده شخصی است که بالاترین مبلغ را در هر ردیف پیشنهاد داده باشد.

(ج): در حالت (الف) و (ب) ملاک انتخاب برنده مزایده قیمت بالاتر می باشد و در صورت ارائه قیمت برابر توسط شرکت کنندگان ملاک انتخاب برنده مزایده زمان واریز وجه به حساب شرکت می باشد.

 

21- شرکت در انتخاب برنده مزایده مختار می باشد.

مستندات پیوست

عنوان فایل فایل

مهلت تحویل اسناد

محل بازگشایی پیشنهادها

تهران، شهرک غرب،بلوار شهید دادمان، تقاطع هرمزان، ساختمان طوبی، طبقه 16، واحد 161 آقای حسینی تحویل نمایند. (تلفن هماهنگی 96667195-96667255 داخلی 231 و 250)

تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه

تاریخ مزایده: از تاریخ 1401/07/23 لغایت 1401/07/30

تلفن تماس مربوط به آگهی