تندیس زرین دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت نورالرضا رسید
تندیس دهمین اجلاس سراسری “رضایتمندی مشتری ” ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان، در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM از شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا با اهدای تندیس زرین تقدیر شد.
شایان ذکر است با توجه به عملکرد قطارهای پنج ستاره نور در پیک نوروزی ۲سال گذشته و سایر اقدامات توسعه ای از منظر کیفیت ، حائز شرایط دریافت تندیس زرین مشتری مداری (CRM) شد.
این مراسم روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در سالن همایشهای مرکز صدا و سیما با حضور مسوولین وزارت صمت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارآفرینان نمونه برگزار شد.
گفتنی است این مراسم با محوریت شناخت و بررسی چالش های کسب و کار و بررسی شاخص های ۱۷ گانه ، که مهمترین آن مشتری مداری است برگزار می شود.